У цьому навчальному році студенти-магістри ОП «Прикладна лінгвістика. Переклад і комп’ютерна лінгвістика» вперше вивчали вибіркову дисципліну «Теорії засвоєння мови». Поряд із проведенням лекцій та практичних занять були організовані зустрічі з спеціалістами-практиками, а саме кандидатом філологічних наук, магістром прикладної лінгвістики Юлією Рогач (Австралія), яка поділилася досвідом навчання англійської мови як рідної в австралійських школах. Зокрема, розповіла про основні програми навчання грамоті, які використовують вчителі початкових класів у штаті Квінзленд. Серед них – The Thrass, Jolly Phonics, Heggerty та Sound Waves. Усі ці програми мають одну спільну ознаку, оскільки базуються на фонетичному принципі, а також кореляції графем та їхнього звучання, звуконаслідуванні, комбінації звука з візуальною опорою та повторі.
Студенти мали можливість поставити питання про організацію освіти в Австралії, програмні результати навчання, основні вміння та навички, якими повинні володіти учні по завершенні школи.
Крім того у квітні 2022 року була проведена зум-зустріч з вчителем французької мови Келлі Луц (США) та її студентами, які вивчають французьку як іноземну у вищій школі м. Денвер (штат Колорадо). Українські студенти-магістри та американські студенти мали можливість обмінятися досвідом вивчення іноземних мов, розповідали про труднощі засвоєння іноземної мови, а також мотивацію, яка заохочує їх до вивчення нових мов. Цікавим було те, що більшість американців обирають іноземну мову, тому що мають генетичні зв’язки, хочуть мати кращі можливості кар’єрного зросту, а також розширити свої знання про світ. Пані Келлі Луц розповіла, що викладати французьку мову досить складно, адже вона не може задавати домашнього завдання, тому усе необхідно засвоїти на уроці, що покладає велику відповідальність на вчителя. Саме цей аспект був вельми незвичним для українських студентів.
Доцент кафедри прикладної лінгвістики О. О. Рогач,
доцент кафедри прикладної лінгвістики Ю. М. Линник