Тема мистецтва, зокрема живопису, є однією з найбільш контроверсійних у тематиці занять з англійської мови серед студентів, що навчаються на спеціальності прикладна лінгвістика. Допитлива натура прикладних лінгвістів, балансуючи на межі критичного аналізу та імпульсивності, навіяної випадковими емоціями, породжує різне ставлення до мистецтва. Хтось, услід за Пікассо та Дебюсі, вважає його найбільшою брехнею, якою б красивою вона не була. Інших мистецтво надихає та зворушує, дає можливість втекти від недосконалої реальності, відкриває спосіб усамітнися та споглядати, виявляючи нові грані власної особистості.
Мистецтво ставить багато запитань, відповіді на які виникали й спростовувалися під час гарячих дискусій, що супроводжували засвоєння навчального матеріалу у межах розділу Great Art?, де знак питання в кінці назви ніби залишає це питання відкритим. Чи вважати картину «Чорний квадрат» мистецтвом? Якщо припустити, що дитячі малюнки – це мистецтво лише в очах батьків юних художників, то чому Пікассо стверджує, що опанував техніку Рафаеля за чотири роки, а решту життя мчав у безкінечному творчому пошуку, спалюючи всю творчу енергію в прагненні навчитися малювати як дитина? Деякі дискусії переростали у справжні дебати, під час яких студенти аргументовано відстоювали власну думку, об’єднавшись у команди, як-от у випадку обговорення доцільності відвідування галерей та музеїв за наявності їхніх віртуальних «замінників». Краще один раз спробувати, ніж сто разів почути. Так і не переконавши один одного в раціональності своїх аргументів, студенти перенесли класну дискусію з аудиторії в стіни Луцького Художнього музею, де проходила експозиція творів представників українського мистецтва ХХ – ХХІ століть в межах виставкового проєкту «Скарбниця».