Прикладна лінгвістика на відстані кліку!
Кафедра прикладної лінгвістики щиро вітає усіх Вас друзі! Не зважаючи на жодні перешкоди, – навчання триває!)) Сотні мегабайт інформації зумиться, скайпиться, телеграмиться та класрумиться! Роутери та модеми благально кліпають оченятами, веб-камери втрачають якість оптики, лаптопи натужно гудуть своїми кулерами – прикладна лінгвістика вчиться та працює!
Так от, викладачі та студенти нашої спеціальності вирішили поділитися із вами своїми міркуваннями, щодо дистанційного навчання, його організації, зручності та ефективності. Також ми поділимось із вами своїми спільними фото та роботами студентів!) Ну що? Готові зазирнути за куліси? Тоді, – вперед!
Дистанційне навчання, безумовно – вихід у складній ситуації, в якій ми усі опинились.
Я навчилась упізнавати студентів за голосом, розрізняти їх настрій залежно від тембру.
На практиці, проводити лекцію у режимі телеконференції не так вже й складно. Практичні заняття проводжу у пом’якшеному режимі, не вимагаючи додаткових зусиль від студенів. Головне – час від часу відчувати, що студенти слухають, відповідають на питання. Найважливіше – знати, що вони здорові й справляються зі стресом.
Чи варто переходити на дистанційне навчання після завершення карантину? Однозначно ні. Це вимушений засіб. Я – за повернення в аудиторії.
Дистанційне навчання стимуляє працювати навіть більше, ніж завжди! Стимулює застосовувати нові підходи й багато готуватися.
Наприклад, під час занять із практики англійської мови разом «побували» на віртуальні екскурсіі у французькому палаці і говорили про архітектуру, споглядаючи її безпосередньо.
До лекцій також додаю мультимедійні компоненти. Завдання мають бути цікавими і творчими, більшість студентів по новому відкриваються.
Маємо берегти і підтримувати один одного в цей складний час.
Семінарам з методики викладання іноземної мови карантин не завада, навчати когось і навчатися самому – життєво важливі вміння за будь-яких умов.
ІІІ курс плідно працює і має гарні результати!
Я захистив дисертацію по дистанційному навчанню. Глибоко вивчав його моделі, технології, способи організації і ще купу усього. Мав багато окремих власних напрацювань. Однак…
Однак, занурившись у нього “по серйозному”, дуже швидко усвідомив, що найголовніше у цьому процесі, зовсім не технології, а чіткий тайм -менеджмент(ніяк не можу його налагодити 😉 ), самомотивація до навчання(зі сторони студентів) та бажання готувати цікаві заняття(зі сторони викладача).
Не знаю чи комусь ще так пощастило 🙄 , але маю шість різних навчальних курсів! )
Стараюся слідувати своїм же, викладеним вище правилам, щодо організації дистанційного навчання, та готувати цікаві заняття:
- Так, зі студентами першокурсниками, вивчаючи способи вставки Images and Media у веб сторінку, поєднали приємне із корисним: осовою завдання стала цікавезна стаття Олександра Котиса про будинок Кронштенів(сучасний медколедж).
- Зі студентами 2-го курсу англійської та німецької філологій (мс) створили власні невеликі дистанційні курси.
- Зі студентами першого курсу англійської філології навчилися створювати буклети, запрошення та електронні газети.
- etc.