У рамках вивчення курсу Квантитативна лінгвістика і роботи наукової проблемної групи, студенти 4 курсу презентували свої лінгвістичні дослідження та експерименти.
У процесі викладання курсу, студенти отримали та поглибили свої теоретичні знання та навички з розуміння відмінностей між якісним та кількісним дослідженнями. А також, етапів проведення експерименту, способів квантитативних обрахунків даних та шляхів представлення результатів наукових розвідок.
Студенти підготували цікаві дослідження, які були проведені серед їхніх колег, та представили результати на широкий загал для подальшого обговорення.
Серед проблем, які були розглянуті цього разу, були:
– Проведення асоціативного експерименту для аналізу різниці слів-стимулів одинакових термінів в українській та англійськії мовах, а також їх гендерна різниця;
– Окреслення обізнаності респондентів у сфері соціальних мереж, а саме, скорочень, які використовуються молодими людьми;
– Реалізація паралелей між словами, які характеризують кількісні показники слів і встановлення можливих логічних асоціацій та залежностей між ними;
– Здійснення асоціативного експерименту з використанням слів-стимулів, які дотичні до теми «студенти та навчання»;
– Визначення та аналіз слів-інтернаціоналізмів у мас-медійному дискурсі та способи їх перекладу з англійської мови українською.
Студенти приємно здивували вміннями визначити проблему, сформулювати гіпотезу дослідження, самим підходом до його проведення та навичками аналізу результатів для підтвердження, або ж спростування гіпотези.
З нетерпінням чекаємо закінчення педагогічної практики студентів 4 курсу для продовження обговорення інших лінгвістичних експериментів.