Цього року перший курс розпочав своє навчання досить нетипово. Позбавлені можливості очно відвідувати заняття, студенти першокурсники, усі разом, зустрічались біля моніторів своїх гаджетів та наполегливо виконували усю покладену на них роботу. Ці заходи були спрямовані на забезпечення належного рівня безпеки студентів. Закритий на карантин університет не свідчив про відсутність лекцій і необхідних для повноцінного освітнього процесу заходів. Викладачі працювали у своєму звичному режимі, а студенти намагались виконувати завдання та вчасно надсилати їх на перевірку.
Безперечно, такий досвід є корисним, як для викладачів, так і для студентів, проте, чи впливає він на якість викладання та на засвоєння матеріалу?
Відповісти на дане питання можливо, адже зараз закінчується навчальний семестр та є змога проаналізувати засоби та методи викладання.
З метою удосконалення дисципліни «Інформаційні технології», яка викладається для першого курсу студентів лінгвістів, було проведено анонімне опитування. До опитування залучили дві групи студентів: Лінгв. 18, Лінгв. 19, які мали змогу висловити свою думку щодо дистанційного вивчення дисципліни «Інформаційні технології».
Мене, як викладача, в першу чергу цікавили слабкі сторони дисципліни, теми, які студенти найгірше сприйняли, завдання при виконанні яких виникало багато запитань. Тому мій shortlist включав 6 питань:
Результати опитування.
– 32,4 % – ніяка;
– 20,7 % – практична робота з операційними системами;
– 6,7 % – практична робота з Wikipedia.
– 90 % – так влаштовує;
-10 % – часто з’являються питання на рахунок виконання практичних робіт;
– Все влаштовує.
– Все добре, просто іноді не вистачає наставника поруч, щоб підкоригував -допоміг чимось.
– Іноді не зрозуміло як виконувати деякі завдання.
– Дякую за чіткі інструкції і пояснення до практичних)) але бувають труднощі з виконанням деяких пунктів.
Отриманий feedback буде враховано при формуванні дистанційного курсу з даної дисципліни, а також для розробки більш чіткіших та зрозуміліших методичних вказівок. Щиро вдячна студентам за їх активність та зауваження.
к.т.н., доцент Крестьянполь Л.Ю.